[android] D'Android Init

Dragos Corlatescu dragos.corlatescu at gmail.com
Tue Sep 15 19:14:27 EEST 2015

> Hello,
>
> Am început "să pun la punct" pagina cursului [0]. Am adăugat titlurile cursurilor și laboratoarelor conform planificării de aici [1]. Bineînțeles, toate se pot schimba/modifica. V-am adăugat numele la cursuri și laboratore, însoțite de un link către adresa de e-mail (am pus și captcha pe adrese, pentru a evita spamul nedorit).

> [...]

Acum că au unde să se înscrie studenții, a venit timpul să facem
reclamă cursului. Am alcătuit un scurt mesaj:

"Salutare!
ROSEdu organizează D'Android, curs introductiv într-ale Android-ului.
Înscrieți-vă aici [0] pentru 9 săptămâni de muncă combinată cu
distracție la sfârșitul cărora vă veți putea mândri cu propria voastră
aplicație.
[0] http://android.rosedu.org/2015/inscriere"

Postați cât mai curând pe grupurile de facebook din care faceți parte
și unde ar exista studenți interesați.

--
Dragoș