[android] D'Android Init

Gina Dobrescu dobrescu.gina.adriana at gmail.com
Sat Sep 12 22:55:19 EEST 2015

Hello,

Am început "să pun la punct" pagina cursului [0]. Am adăugat titlurile
cursurilor și laboratoarelor conform planificării de aici [1]. Bineînțeles,
toate se pot schimba/modifica. V-am adăugat numele la cursuri și
laboratore, însoțite de un link către adresa de e-mail (am pus și captcha
pe adrese, pentru a evita spamul nedorit).

Am editat și pagina de înscriere (însoțită de instrucțiuni pt procesul de
selecție și formularul de înscriere), care seamănă foarte mult cu cea
anterioară[2] . Pt trimiterea CV-urilor am pus adresa lui Dragoș, dar poate
că ar fi mai bine să avem o adresă de contact la care să putem răspunde
fiecare din noi(something like contactdandroid at rosedu.org - i dunno) -
sugestii?

Cam atât pentru moment. Aștept feedback pt conținut (eventuale greșeli de
exprimare, titluri puse aiurea, etc).

[0] - http://android.rosedu.org
[1] -
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1k9dNc3_TkDYbw8irYZCQxZLpnRB1kpMcdJZLMEF5mIM/edit#gid=0