<div dir="ltr"><div><div><div><div>Versionarea API-ului sună bine.<br><br></div>C2gm nu este atât de urgent, în sensul că nu intervine în vreun fel în jocul propriu-zis ci doar ajută utilizatorul. <br></div>Celelalte, pe de altă parte, trebuie implementate pentru a se putea juca la fel de bine WoUSO și de pe telefon.<br>
<br></div>--<br></div>Dragoș<br></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">2013/9/26 Alex Eftimie <span dir="ltr"><<a href="mailto:alex@eftimie.ro" target="_blank">alex@eftimie.ro</a>></span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Salut,<div><br></div><div>Ii stau la dispozitie pentru orice fel de intrebari.</div><div><br></div><div>Gg pentru publicarea in market, e un mare pas! Poate ar trebui sa versionam api-ul si sa nu facem modificari destructive in el, astfel incat aplicatia sa mearga chiar si dupa ce adaugam un nou api?</div>

<div><br></div><div>Ar fi ok ca toate apelurile /api/* sa devina /api/v1/*?</div><div><br></div><div>Noi folosim piston, e super usor de extins. Pentru inceput, have a look in: </div><div><a href="https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/interface/api/handlers.py" target="_blank">https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/interface/api/handlers.py</a> Se definesc handlers, metode read pentru get si create pentru post. Daca faci return la date sunt encapsulate json. Era cool daca schimbam c2m cu protocolul actual, eu nu am apucat, poate are cineva timp.</div>

<div><br></div><div>Alex</div><div class="HOEnZb"><div class="h5"><div><br>On Thursday, 26 September 2013, Dragos Corlatescu  wrote:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div dir="ltr"><div>
<div><div><div><div><div><div><div><div>Salut Alex,<br><br></div>Aplicaţia pentru Android de WoUSO vrea să fie pusă pe market. Contul este cumpărat şi se aşteaptă publicarea.<br><br></div>Însă se vor face modificări în joc, iar asta implică şi faptul că se vor face modificări şi în aplicaţie.<br>


<br></div>Cosmin Boacă (<b>Cc:</b>) se ocupă de implementarea celor 2 feature-uri importante de anul acesta şi anume Random Challenge şi Divizile.<br></div>Random Challenge se referă la un challenge în care vei pica cu cineva la întâmplare.<br>


</div>Diviziile sunt limitări să poţi juca doar cu oameni din divizia ta, divizia fiind determinată în funcţie de punctaj sau de poziţia din clasament.<br><br></div>Ca să pot adăuga în aplicaţia Android am nevoie de un API actualizat. Poţi să îi explici lui Cosmin cum să adauge la API-ul actual aceste feature-uri? <br>


</div>Sau cum să apelez eu partea de server pentru Random Challenge. Divizile vor fi o limitare a provocării normale, mă gândesc.<br><br></div>Mulţumesc,<br><br></div><div>Dragoş Corlătescu <br></div><div><div><div><div>

<div>
<div><div><div><div><div><div><br><br></div></div></div></div></div></div></div></div></div></div></div></div>
</blockquote></div><br><br></div></div><span class="HOEnZb"><font color="#888888">-- <br><br>Alex<br>
</font></span></blockquote></div><br></div>