<br><br><div class="gmail_quote">2012/9/15 Alex Eftimie <span dir="ltr"><<a href="mailto:alex@eftimie.ro" target="_blank">alex@eftimie.ro</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Salut Vicențiu,</blockquote><div>Salut,</div><div> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
De principiu sună ok. Dacă am înțeles bine, se analizează timpii, iar<br>
un membru Staff decide dacă să facă o penalizare - apăsând un buton,<br>
se aplică o formulă negativă.<br></blockquote><div>Nu chiar. Ceea ce vreau să spun este că sistemul analizeaza el timpii si daca observa ca au fost foarte mici, crește probabilitatea de fraudă a jucatorului atomat. Un Staff poate vedea probabilitatilor jucătorilor. Probabilitatea în sine nu are un efect negativ asura jucătorului. Acestea au rolul de a-i sublinia pe userii ce trebuie urmăriți mai îndeaproape. Astfel Staff-ul știe unde să se uite mai atent (să analizeze o listă a provocărilor, o listă a spelurilor date etc.) Un om e în stare să-și dea seama destul de  ușor (zic eu) dacă cineva încearcă să umfle punctajul altui jucător.</div>
<div> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Îmi place că soluția se dorește să se aplice global în joc, dar nu<br>
înțeleg la ce te referi prin date de securitate, pentru că, din<br>
punctul meu de vedere, aceste date, de pe urma cărora tragi<br>
concluziile sunt destul de personalizate per joc.<br></blockquote><div><br></div><div>După cum am menționat mai sus: se pot urmări spelurile date, qotd jucat pentru a afla răspunsul corect și apoi jucat de catre jucătorul destinat să câstige etc. Analizând toate acțiunile în ansamblu se poate crește certitudinea că un jucător trișează.</div>
<div><br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<br>
Poți te rog exemplifica coloanele modelului/tabelei de date de securitate?<br></blockquote><div><br class="Apple-interchange-newline">Ca să fiu mai specific, ma gândesc la următoarea structura a tabelelor:</div><div><br>
</div><div>Formule - ce acțiuni duc la creșterea probabilității de fraudă. (Foarte asemănător cu condițiile în care se primesc achievement-uri)</div><div>Penalizări - tabel ce contine actiuni ce au dus la penalizare, valoarea penalizarii. Se poate face o sumă pe toate rândurile unui utilizator și se obtine penalizarea (probabilitatea) totală. Staff-ul vede acest total și investighează.</div>
<div><br></div><div>Penalizările pot avea anumite id-uri (exemplu challenge-lost-on-purpose -> penalizare 2%). (Iarăși seamănă foarte mult cu achievementurile i guess)</div><div>Formulele reprezintă efectiv valoarea penalizării. În cazul de mai sus 2%.</div>
<div><br></div><div>Sper că e mai clar acum. :)</div><div><br></div><div>Crits / comments welcomed.</div><div>Vicențiu</div></div>