Mulțumesc mult, Alex. Și scuze dacă te-am deranjat.<br><br><div class="gmail_quote">În data de 10 septembrie 2012, 18:57, Alex Eftimie <span dir="ltr"><<a href="mailto:alexeftimie@gmail.com" target="_blank">alexeftimie@gmail.com</a>></span> a scris:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">2012/9/10 Taygun Agiali <<a href="mailto:taygunagiali@gmail.com">taygunagiali@gmail.com</a>>:<br>
<div class="im">> Și vrăjile sunt definite în cod (ca modifier)? Și dacă da,unde ?<br>
<br>
</div>În clasele Game de obicei, sau în God (din core.god.models).<br>
<br>
De exemplu, pentru Challenge:<br>
<a href="https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/games/challenge/models.py#L531" target="_blank">https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/games/challenge/models.py#L531</a><br>
- o listă cu vrăjile "cunoscute".<br>
<br>
<a href="https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/games/challenge/models.py#L39" target="_blank">https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/games/challenge/models.py#L39</a><br>
- efectiv implementarea unei vrăji: dacă există modificatorul (adică o<br>
vrajă aplicată pe user) nu mai poate provoca.<br>
<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br>
Alex<br>
</font></span></blockquote></div><br>