[wouso-dev] implicare WoUSO

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Feb 26 18:22:30 EET 2017

Andreia Ocanoaia <andreia.ocanoaia at gmail.com> writes:
> Buna ziua, Razvan
>
> Sunt studenta in anul 1 si mi-ar placea foarte mult sa contribui la jocul
> WoUSO atat pe partea de content, cat si pe partea de engine.
> Entuziasmul comunitatii USO pe care l-am intalnit la Linux Install Fest m-a
> facut sa-mi doresc sa ma implic la randul meu in proiecte faine, iar WoUSO
> m-a captivat
> cu questurile si challenge-urile sale si consider ca oportunitatea aceasta
> ma va ajuta sa fac primii pasi catre dezvoltarea programelor open-source.
>
> Referitor la pregatirea mea, cunosc conceptele de baza ale programarii pe
> [...]

Salutare, Andreia.

Ne-ar face foarte mare plăcere să faci parte din echipa WoUSO. Pentur
început te-am adăugat la cele două liste interne de discuții:
* wouso-dev[1]: pentru dezvoltare
* wouso-content[2]: pentru generare de conținut

Să intri și pe canalul #wouso pe IRC pe rețeaua Freenode[3].

Și discutăm acolo despre WoUSO. Te încurajăm să fii activă și să
inițiezi tu discuții și întrebări.

De asemenea, îți recomandăm să te înscrii pe lista rosedu-general[4].

[3] https://freenode.net/