[wouso-dev] Completare formular de feedback USO

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Jan 11 00:10:09 EET 2016

Salutare.

Am anunțat studenții[1][2][3] de prezența formularului de feedback la USO și
le-am adresat rugămintea să-l completeze. E pus și task în laboratorul
12[4] pentru asta.

Să îi anunțați și rugați și voi să completeze formularul și să ne ofere
cât mai multe sugestii. Spuneți că ținem cont de ele și vom face publică
analiza feedback-ului lor la începutul semestrului 2.

Pentru a facilita alegerea titularului de curs și a asistenților am
lăsat rol de Teacher și Asistent doar celor care țin ore[5]. Celorlalți
le-am lăsat rol de Student. Asta înseamnă că echipa WoUSO au acum rol de
Student.

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/uso#anunturi
[2] http://cs.curs.pub.ro/2015/mod/forum/discuss.php?d=1867
[3] https://www.facebook.com/uso.acs/posts/1648827168711705