[wouso-dev] Final Quest

Dorinel Filip dorinel.filip at gmail.com
Fri Dec 25 22:08:04 EET 2015

Salutare,

Ar putea cineva să ascundă forumul WoUSO Final Quest de anul trecut (de pe
cs.curs 2014)?

Se tot "împrumută" hint-uri de acolo (enrollment-ul este open și sunt
destui activi și acolo) și nu cred că este chiar ok.

Toate cele bune,
Dorinel Filip

Sent from my mobile phone.
Pe 22 dec. 2015 18:13, "Marius Cotofana via wouso-dev" <
wouso-dev at lists.rosedu.org> a scris: