[wouso-dev] Hackathon wouso, fost: Re: Interfata pentru gestiunea grupurilor (rase, clase, ghilde, echipe etc.)

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Sep 4 11:38:43 EEST 2014

Alex Eftimie <alexeftimie at gmail.com> writes:

> Din motive care nu țin de mine, nu mai am cum să mai particip
> mâine. Cred că este bine să țineți hackathonul fără mine, voi fi
> disponibil online și voi încerca să răspund la orice întrebare. Îmi
> pare rău de toate amânările și de situația creată, nu am dorit acest
> lucru.

Atunci ne vedem la ora 10 în sala EG106. Cine mai vine? Puteți fi și
online, deși merg mai bine treburile fizic. Avem așa:

* Iulian Radu
* Gabriel Ivașcu
* Mihnea Dobrescu
* Nicu Bădescu (???)
* Răzvan Deaconescu

O să dau și un anunț pe rosedu-general dacă sunt și alții interesați și
pe pagina de Facebook a WoUSO și ROSEdu.