[wouso-dev] [wouso-content] [uso-rules] WoUSO v8 init

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Thu Oct 16 17:43:25 EEST 2014

Silvia Stegaru <silvia.stegaru at gmail.com> writes:
> Buna,
>
> Sorry, abia ieri dimineata m-am intors si am dormit toata ziua (a whole lot
> of jet lag), abia acum vad mail-urile. Razvan, mai e nevoie de nume de
> grupe? As putea sa ma gandesc pana diseara si sa revin cu un raspuns.

Salutare.

Legat de numele de grupe, vin cu următoarele propuneri:

* Redenumit Rasa "Restanțieri" în "Non Anul 1 ACS"; mi se pare un pic
  jignitor să punem "Restanțieri".

* Redenumit din "The Bastards" care mi se pare peiorativ, în "Nandals".

* Grupul "Marmot" nu ține de seria CA, care are doar 5 grupe.

* Pentru seria AC (trebuie adăugată rasa AC) adăugate 4
  grupe. Propunerile mele sunt:

** Marmot (fostul CA), pentru 311AC
** Singleston (referință la singleton), pentru 312AC
** Armstrong (referință la ARM și arhitectura StrongARM), pentru 313AC
** Vratmel (referință la Atmel AVR), pentru 314AC

Dacă nu e cineva împotrivă sau cu idei mai bune până diseară, Marius,
Iulian, Gabi, să faceți voi, vă rog, configurațiile de mai sus în
instanța curentă de WoUSO[1]?

[1] https://wouso.cs.pub.ro/2014