[wouso-dev] [uso-rules] Re: WoUSO v8 init

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Oct 13 00:28:20 EEST 2014

Marius Cotofana <marius.coto at gmail.com> writes:

> * am adaugat si formulele de anul trecut (deocamdata o sa mergem cu astea)

Te referi la formule de vrăji?

> * cat ar trebui sa fie bonusul pentru cei care aceeseaza primii
> aplicatia ? Ideea mea era sa pornim jocul la 22:00 si toti cei care
> intra pana la ora 24:00, primesc 200 de puncte (comparativ cu 40 cat
> primesc pentru un qotd corect). Voi ce ziceti ?

E OK din punctul meu de vedere punctajul. Punctajul de start e tot 420
de puncte?

Marius, pune, te rog, în acest document[1] răspunsul la întrebările pe
care le-am pus acolo ca să le adaug mâine în slide-urile pentru cursul
2[2] (slide-ul 7 și slide-ul 8).

[1] https://drive.google.com/?authuser=0#folders/0B4INxSU34bNLZ29BWldpV196T2M
("USO 2014-2015 - WoUSO - Informatii")
[2] http://ocw.cs.pub.ro/courses/uso/cursuri/curs-02