[wouso-dev] [uso-rules] WoUSO v8 init

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Oct 13 00:19:41 EEST 2014

Marius Cotofana <marius.coto at gmail.com> writes:
> [...]
> EG306, o sa aducem si cupa acolo si o sa anuntam si pe
> forum. Asistentii trebuie sa anunte si ei inceperea jocului la lab si
> sa ii incurajeze pe studenti sa participe. (O sa pun reminder in lab
> nr.2)
>
> La aplicatie:
> * am schimbat tema: nimic major, doar sa para diferit fata de ce am
> avut anul trecut
> * am adaugat achivementuri: cu ajutorul lui Iulian care a testat si
> s-a asigurat ca totul functioneaza bine; primii jucatori care o sa
> intre in joc, o sa primeasca puncte bonus

Excelent.

> * am pus qotd: urmeaza sa fie si programate pentru toata saptamana
> urmatoare
> * am adaugat grupele cu numele de aici [0]

Precizare: mai este nevoie de încă niște grupe. Cele de la seria AC. Am
vorbit cu George ca și studenții de la seria AC să intre în joc. O să
mai fie nevoie de încă 5 grupe.

Silvia, faci tu un brainstorming?

> * am dezactivat loginul: pana luni cand o sa inceapa jocul; puteti
> intra doar cu contul de admin; cine are nevoie de el, il rog sa ma
> contacteze
>
> Ce mai trebuie facut:
> * lista studenti de anul 1, organizata pe grupe: ca sa ii putem adauga
> in aplicatie Razvan?

Aici e problema. Nu îi avem, nu ni i-a dat secretariatul :-| E o
problemă de administrare că încă nu sunt împărțiți pe grupe.

Îți dau un e-mail către tine, wouso-dev și Mihai Carabaș să vedem ce are
și el. Dacă o obțin de la secretariat pe grupe, o să vi le furnizăm.

> * poveste: sa fie pregatita prima parte si publicata pe
> cs.curs. Dragos? Razvan?

Din păcate nu am timp să mă ocup de poveste. Și ținând cont că nu a avut
cine știe ce impact (din discuții), aș propune să nu insistăm pe poveste
în acest an și să facem niște mici storyline-uri când începem quest-urile.

> * challenges: ca sa ii tinem ocupati; deocamdata ne trebuie doar
> intrebarile din primul capitol. Victor ?

Ar trebui să începem întrebările de challenges de miercuri sau joi, nu?
Adică să apucăm să-i punem pe grupe. Iar vineri seara începem primul
weekly quest, da?