[wouso-dev] WoUSO v8 init

Marius Cotofana marius.coto at gmail.com
Sun Oct 12 14:49:17 EEST 2014

Salut,

Luni urmeaza sa pornim WoUSO (ora exact o stabilim atunci, cel mai probabil
dupa ce toate grupele au avut cursul si au ajuns acasa).

Pentru asta, am pus topul castigatorilor de anul trecut pe usa in EG306, o sa aducem
si cupa acolo si o sa anuntam si pe forum. Asistentii trebuie sa anunte si ei inceperea
jocului la lab si sa ii incurajeze pe studenti sa participe. (O sa pun reminder in lab nr.2)

La aplicatie:
* am schimbat tema: nimic major, doar sa para diferit fata de ce am avut anul trecut
* am adaugat achivementuri: cu ajutorul lui Iulian care a testat si s-a asigurat ca totul
functioneaza bine; primii jucatori care o sa intre in joc, o sa primeasca puncte bonus
* am pus qotd: urmeaza sa fie si programate pentru toata saptamana urmatoare
* am adaugat grupele cu numele de aici [0]
* am dezactivat loginul: pana luni cand o sa inceapa jocul; puteti intra doar cu contul
de admin; cine are nevoie de el, il rog sa ma contacteze

Ce mai trebuie facut:
* lista studenti de anul 1, organizata pe grupe: ca sa ii putem adauga in aplicatie Razvan?
* poveste: sa fie pregatita prima parte si publicata pe cs.curs. Dragos? Razvan?
* challenges: ca sa ii tinem ocupati; deocamdata ne trebuie doar intrebarile din primul
capitol. Victor ?

[0] - https://docs.google.com/document/d/1qXo8yoxGp8UFI5GiYWVdLMWWorxM9Hfxd54d-gQqkKo/edit?usp=sharing

Multumesc,
Marius.