[wouso-dev] Propunere pentru modificatori

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Aug 22 18:55:51 EEST 2014

Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org> writes:

> OK. O să fac o listă de condiții pentru triggers. Am câteva idei în
> minte și o să o extind într-o pagină wiki.

Am creat o pagină dedicată pentru a descrie conceptul de trigger[1] cu
exemple de idei. Am extras informațiile din pagina care descrie
conceptul de modificatori și le-am mutat pe toate aici.

Să parcurgeți, vă rog, această pagină să spuneți cum vi se pare
descrierea.

[1] https://github.com/rosedu/wouso/wiki/Proposal-for-Triggers