[wouso-dev] Interfata pentru gestiunea grupurilor (rase, clase, ghilde, echipe etc.)

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Fri Aug 22 11:34:22 EEST 2014

> Salutare.
>
> Pentru început am schițat propunerea high-level, fără detalii de
> implementare, aici[1]. Am detaliat practic ceea ce am zis în e-mail
> anterior.
>
> Nu am precizat nici un detaliu de implementare, mergând pe ideea ca
> întâi să cădem de acord asupra aceea ce facem și apoi să mergem pe
> implementare.
>
> Să parcurgeți, vă rog, pagina de wiki să veniți cu propuneri.
>
> Nu am o opinie fermă dacă ar trebui să avem un (opțional, poate fi None)
> "parent group" definit la nivelul tipului de grup (group type) sau să
> [...]

Am parcurs pagina, pare ok propunerea. Un aspect pe care nu l-am
regăsit: apartenența grupului la un game. În implementarea curentă, un
grup poate avea un alt grup părinte, dar și un game proprietar, de
exemplu Workshop este un game care definește Workshop Groups (de fapt
Semigroups) - subclase ale Group din core cu proprietar game-ul
Workshop. Acest lucru permite listarea doar a grupurilor din game-ul
respectiv.

Cred că merită păstrat și menționat acest aspect pe wiki.