[wouso-dev] Propunere pentru modificatori

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Fri Aug 22 11:23:33 EEST 2014

> Am actualizat pagina[1] cu acțiuni pentru modificatori, efecte,
> constrângeri și triggere.

Salut!

Gg pentru specificații. Deși între unele obiecte (Badge și Achievement
de exemplu) mi se pare că granița e fină, consider că e ok să fie clar
definite ca lucruri diferite.

Te rog adaugă o listă (de plecare) de condiții predefinite pentru
triggers. Pentru a avea un punct de plecare în implementare.