[wouso-dev] Achievements

Iulian Radu iulian.radu67 at gmail.com
Mon Aug 4 20:45:47 EEST 2014

La crearea unui artefact este necesara alegerea unui grup. Din ce am
înțeles, fiecare artefact aparținea fie grupului Spells, fie celui Default
(Achievements), fie CA, CB sau CC (sunt create in default_setup.py
menționat mai sus). Dar acum din ce am vazut există o categorie specială
pentru Spells in CPanel, iar aceste grupuri nu își mai au rostul. Nu sunt
100% sigur dar așa pare să fie.

În data de 4 august 2014, 20:33, Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org> a
scris:

Iulian Radu