[wouso-dev] Simulare WoUSO

Cristian Ojog crisojog at yahoo.com
Sun Sep 29 20:50:46 EEST 2013

As requested, am facut un programel care sa simuleze jocul cu noile reguli ca sa vedem cum ar evolua clasamentul si l-am pus pe github, il puteti gasi aici:
https://github.com/crisojog/WoUSO-Sim/tree/master/Simulare%20WoUSO/bin/Release

Recomand sa folositi exe-ul de release.. (also, e windows app so.. yeah.. nu injurati)

Pentru orice intrebari despre ce reprezinta numerele magice si butoanele (desi sper ca sunt destul de ok explicate) sunt disponibil pe mail sa raspund.

Daca vreti sa faceti mici modificari la valorile numerice recomand sa deschideti sln-ul in Visual Studio si sa modificati in Constants.cs si sa dati un build.

Also, pentru orice imbunatatire feel free to tinker with the code ca doar de-aia l-am facut public. :D

Hope it helps,
Cristi