[wouso-dev] Wouso API pentru Android

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Fri Sep 27 17:18:06 EEST 2013

Ok, după ce m-am gândit mai bine, am renunțat la a mai complica inutil
url-urile.

Clientul android va detecta versiunea api-ului printr-un call la /api
(merge și neautentificat, vezi http://wouso.rosedu.org/api/).

Nu știu cum ați gândit aplicația Android, dar nu cred că e tocmai ok
să hardcodați url-ul la care faceți apeluri de API. Așa că am adăugat
un json cu instanțele active aici:
http://wouso.cs.pub.ro/instances.json. Ideal, default ar trebui să fie
2013 (încă nu e up), iar opțional, pentru debugging, "next" - instanța
noastră de test.