[wouso-dev] Wouso API pentru Android

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Thu Sep 26 18:15:05 EEST 2013

Salut,

Ii stau la dispozitie pentru orice fel de intrebari.

Gg pentru publicarea in market, e un mare pas! Poate ar trebui sa versionam
api-ul si sa nu facem modificari destructive in el, astfel incat aplicatia
sa mearga chiar si dupa ce adaugam un nou api?

Ar fi ok ca toate apelurile /api/* sa devina /api/v1/*?

Noi folosim piston, e super usor de extins. Pentru inceput, have a look in:
https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/interface/api/handlers.py Se
definesc handlers, metode read pentru get si create pentru post. Daca faci
return la date sunt encapsulate json. Era cool daca schimbam c2m cu
protocolul actual, eu nu am apucat, poate are cineva timp.

Alex