[wouso-dev] Idei WoUSO v7

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Mon Sep 23 21:15:56 EEST 2013

2013/9/21 Marius Coțofană <marius.coto at gmail.com>:

> [...]

Salut,

Didn't we already have this, this year? Totuși, combinand acest lucru
cu diviziile ar putea avea mai mult success. Problema cu random
challenge-urile era ca se provoca o persoana aleatoare care de multe
ori nici nu se loga. In consecință, nu prea avea rost sa irosesti
provocarea pe un random challenge.

Nu stiu complet cum merge treaba aici, nu pot comenta. Mi se pare o
idee buna totusi din auzite.

THIS! Pare relativ straightforward de implementat.

Eu sunt cam ocupat, GSoC + work. _Poate_ pot ajuta cu ceva review.
Despre coding, ma indoiesc ca apuc sa contribui.

> Nimic ? Nici o impresie ?

^ :)

Vicențiu