[wouso-dev] Random Challnege

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Wed Sep 18 19:04:31 EEST 2013

2013/9/18 Cosmin Boaca <cosmin.boaca1994 at gmail.com>:
> Salut,
>
> As vrea sa contribui la dezvoltarea random challenge. Ma poate ajuta cineva
> sa accesez acest feature din instanta locala de WoUSO ?
>
> Cosmin Boaca

Salut,

Ceea ce scriu acum e din amintiri. Nu am o instanta available si nu
stiu daca s-a mai schimbat ceva:

Mai intai, trebuie sa ai 2 useri care se pot provoca. (Trebuie ca rasa
din care fac parte sa aiba bifat checkbox-ul de "Can Play")
Ai nevoie de un set de intrebari. In repository-ul de git ai un fisier
cu intrebari de test. Nu-mi amintesc unde sunt, dar sunt intr-un
folder destul de intuitiv. In control panel exista optiunea de a
importa fisierul de intrebari.

Incearca sa umbli prin control panel. Totul se activeaza de acolo. Nu
ar trebui sa ai nimic altceva de configurat. (Asta pana iti raspunde
cineva cu niste informatii mai recente).

Side note: asta presupune ca ai urmat deja pasii care erau prezentati in readme.

Success,
Vicentiu