[wouso-dev] Idei WoUSO v7

Marius Coțofană marius.coto at gmail.com
Tue Sep 17 01:27:59 EEST 2013

Salut!

În urma întâlnirii de vineri, la care a participat si Razvan, am decis ca in
editia de anul asta sa avem cateva elemente noi. Acestea ar fi:

* Random Challenge - care din ce am inteles este in mare parte implementat,
trebuie doar sa mai fie testat si eventual putin modificat

* Grand Challenge - la care s-a lucrat si anul trecut, si la fel, mai are nevoie
de ceva imbunatatiri pana sa fie functional

* Divizii - asta e o idee noua care a fost introdusa la ultima intalnire. Ideea e
ca jucatorii sa fie impartiti pe divizii in functie de punctajul total, iar acestia
sa poata juca challenge-uri numai cu persoane din divizia lor. In urma
discutiilor am concluzionat ca aces element ar duce la o echilibrare a jocului,
si la o multime de alte beneficii ce vor putea fi adaugate mai tarziu.

Stiu ca poate nu e cel mai bun moment de scris cod (sfarsitul vacantei),
dar am incredere ca unii dintre voi sunt dispusi sa renunte la putin din
timpul lor ca sa aduca imbunatatiri jocului.

Astept intrebari,
Marius.