[wouso-dev] Accesare noua instanţă de WoUSO din Android

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Wed Oct 16 14:45:52 EEST 2013

2013/10/16 Dragos Corlatescu <dragos.corlatescu at gmail.com>:
> Salutare,
>
> Am o problemă la accesul iniţial la noua instanţă de Wouso din aplicaţia de
> Android.
>
> Logarea se face într-un WebView prin OpenAuthentification. Însă pe wouso
> 2013 nu îmi apare nicio interfaţă în care să mă pot loga - spre deosebire de
> wouso-next.
>
> De asemenea, este important şi protocolul cu care accesez (http sau https).
> Cu https nu merge în niciuna dintre ele.
>
> Mai jos sunt erorile care apar în LogCat (dacă apar) la apelurile către
> server:

> [...]

wouso-next merge și http, wouso 2013 nu și nu putem activa din motive
de securitate.

Pe 2013 nu era creat consumer pentru Android, acum este.

Problema nu pare să fi fost de la asta, ci de la modul cum sunt
generate certificatele. În clientul python pentru API, am rezolvat
asta cerând o verificare mai slabă a certificatelor, ceva gen
REQUIRE_TLS=False.

Nu știu cum să fac asta în Java, dar pare singura soluție.