[wouso-dev] [wouso-content] WoUSO v7 up and running

Cosmin Boaca cosmin.boaca1994 at gmail.com
Thu Oct 10 10:18:57 EEST 2013

Salut,

Am rezolvat. Merg bine diviziile, mai exista o problema in cazul API-ului.
Daca dau challenge din api cuiva caruia nu ar trebui sa ii pot da din
diverse motive se comporta ok, dar daca dau challenge unui user caruia ar
trebui sa-i pot da atunci primesc un fel de stack overflow, maximum
recursion depth exceeded in __instancecheck__, insa challenge-ul se
lanseaza cum trebuie. Nu stiu cum sa rezolv eroarea respectiva.

Multumesc,
Cosmin