[wouso-dev] WoUSO v7 up and running

Cosmin Boaca cosmin.boaca1994 at gmail.com
Mon Oct 7 21:49:56 EEST 2013

Salut,

Am facut modificarile pentru a divizii in asa fel incat 2 playeri pot sa
joace challenge doar daca diferenta de pozitii in top intre cei 2 este mai
mica decat 20. Am generat playeri pe instanta locala si am testat pe cativa
din ei de mana si merge ok. Nu reusesc sa fac un test automat care sa
testeze diviziile. Daca vreti alt criteriu pentru divizii in afara de
diferenta de locuri in top va rog spuneti-mi.