[wouso-dev] WoUSO v7 up and running

Cosmin Boaca cosmin.boaca1994 at gmail.com
Sun Oct 6 12:45:00 EEST 2013

Mai am 2 intrebari:

1. Clasa TopUser creaza top-ul doar din userii care sunt in rase ce au
campul can_play = true ?
2. Pe instanta imi arata 206 users can play dar cand intru pe pagina Curent
Top imi arata un top format doar din 2 jucatori. Vreo idee de ce ?

P.S.
Scuze pentru spam, o sa incerc sa pun toate intrebarile intr-un singur mail
de acum.