[wouso-dev] WoUSO v7 up and running

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Fri Oct 4 11:41:25 EEST 2013

>* Design
> 	- Bogdan Calapod, poti incepe, te rog, sa implementazi noul design ?
>Majoritatea parea sa fie multumita de el, iar background-ul se poate schimba
>usor, chiar si mai tarziu.

Eu sunt extrem de biased against flat design, deci luati ca atare
(strongly opinionated rant) ceea ce cititi mai jos.

Flat design has already destroyed the usability of a mainstream
platform's user interface (not that I personally care much about the
windows sufferers).

Eu sunt de parere ca noua tema "flat" ar trebui sa fie opt-in, daca se
hotaraste implementarea ei (I sincerely hope you guys don't make that
mistake).

FWIW, eu am votat impotriva flat design-ului in acel doodle, dar dupa
ce am votat, Bogdan a modificat optiunea aleasa de mine din "Other" in
"Other (please explain)", ceea ce a facut sa dispara bifa mea, moment
in care eu mi-am sters votul cu totul. (:sadface: don't do that again,
please)
Daca mai e nevoie de explicatii pentru faptul ca "flat design will
destroy the usability of your platform/product if you let it", Google
the keywords "bryan boyko animated evaluation".

-Dan