[wouso-dev] WoUSO on Android

Dragos Corlatescu dragos.corlatescu at gmail.com
Sun Nov 17 00:09:52 EET 2013

Este într-adevăr este o realizare, dar nu pot să îmi asum tot creditul.

Pe lângă cei care sunt deja trecuți la contribuitori, vreau să le mulțumesc
celor care m-au ajutat în ultima lună:

- Alex Eftimie (problemele de server le-am discutat cu el + idee de a face
aplicația să meargă pe protocoale "https")
- Bogdan Vlad (mentor la CDL și m-a ajutat să public aplicația)
- Gina Dobrescu (mentor la CDL și întotdeauna disponibilă când aveam o
întrebare)
- Cornel Radu (coleg la CDL și m-a ajutat să aduc aplicația la zi)
- Marius Coțofană (partea grafică care a trebuit actualizată el mi-a pus-o
la dispoziție)
- Laura și Răzvan (achiziționarea contului de Google Play)

O seară bună și la mai multe aplicații Android din partea ROSEdu :)

Dragoș Corlătescu