[wouso-dev] [Bug] Score updates

Flavius Anton fvanton at yahoo.com
Fri Nov 1 14:30:52 EET 2013

Nu știu dacă ați observat până acum, dar e o problemă atunci când un
user răspunde corect la un task de la un Weekly Quest - nu primește
punctele imediat. Punctele nu sunt pierdute definitiv, ci se salvează
doar în History și pot fi văzute la profilul respectivului user.

Până acum le-am updatat scorurile folosind scripts/update-scores.sh,
doar că acesta nu ține cont de faptul că un jucător poate trece la
nivelul următor și _trebuie_ să primească gold pentru asta.

Știu că e o problemă dubioasă (local totul merge bine), dar vă rog să
vă uitați pe el, diseară deja lansăm al 3-lea Weekly Quest. Din câte am
văzut eu, e raportat și pe Github [1] de vreo 7 luni.

[1] https://github.com/rosedu/wouso/issues/362

--
Flavius Anton