[wouso-dev] RSoC 2013

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Thu Jul 25 23:38:05 EEST 2013

2013/7/25 Nicu Badescu <badescunicu at yahoo.com>:

> Când am scris testele am încercat să iau modelul celor deja existente.
> Nu știu dacă sunt acceptabile sau nu, cred că Alex ar fi în măsură să
> răspundă.

Well, sunt de acord că testele sunt stufoase și ar putea arăta mai
bine. Mă bucur că Dan a punctat asta și ar trebui să lucrăm să
îmbunătățim acest aspect.

Nu (mai) există formalizat undeva un coding style wouso; la nivel Python,
s-a încercat PEP-8, mai sus, sunt câteva patternuri ușor de distins,
dar nu pot spune că avem un set de reguli bine definit.