[wouso-dev] Migrare redmine->github

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Mon Jul 15 15:36:08 EEST 2013

Salut!

(da, e legat de  theadul de pe rosedu-general)

WoUSO este unul dintre proiectele importante de pe redmine cu mai
multe subproiecte.
Văd că/știu că multe chestii au fost mutate pe github.

Pentru echipa de dev: dacă mai e ceva rămas, mutați pe
https://github.com/rosedu/wouso

Pentru echipa de content: cam toate lucrurile au rămas pe redmine. Am
mutat eu în primăvară repo-ul. Pe github pentru content sunt două
repo-uri:
https://github.com/rosedu/wouso-content  (public)
https://github.com/rosedu/wouso-content-private (privat...duh)

Vă rog, mobilizați-vă în următoarele câteva săptămâni să migrați
datele ce mai trebuie pe viitor.

Voluntarii sunt rugați să facă un pas în față.