[wouso-dev] Verificare quest pentru user

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Dec 27 12:11:16 EET 2013

Salutare!

Ieri am pornit WoUSO Final Quest și am întâlnit niște probleme pe care
le-am sumarizat în acest pull request[1]. Nu știu:

* De ce configurația pentru is_answerable nu funcționa pentru
  TYPE_CHECKER? Ar fi trebuit să meargă. Era o configurație de la woso?

* De ce nu merge cum trebuie comparația user.current_quest != quest? Am
  folosit user.current_quest.id != quest.id ca să fie OK (și să fie
  astfel egale cele două și să nu intre în if). E ceva legat de
  Final Quest? A mers la Weekly Quest?

Investigați, vă rog, dacă e bine ceea ce am făcut și, dacă da, acceptați
pull request-ul.

[1] https://github.com/rosedu/wouso/pull/417