[wouso-dev] [wouso-content] WoUSO Hackathon

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Dec 3 11:37:40 EET 2013

Matei Oprea <eu at opreamatei.ro> writes:

> Parca zicea Razvan sa ne "intalnim" si pentru FinalQuest. Razvan, am
> inteles eu gresit ?

Eu ziceam să ne vedem dar nu cred că e o idee bună să fie simultan că
încurcăm borcanele. Dacă e să fie Final Quest se poate face și simultan
dar cu _alți_ oameni. Altfel riscăm să facem două lucruri și să nu iasă
nici unul.

Sugestia mea este evenimente separate inclusiv ca temporalitate ca să nu
încurcăm borcanele.