[wouso-dev] Grand Challenge

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Tue Sep 25 14:02:42 EEST 2012

Ar fi ok si la fel ca in panel-ul administratorului, dar eu cred ca
ar fi mai intuitiv si mai bine sa arate ca un turneu care progreseaza,
unde sa vedem cu cine a jucat, cu cine joaca si ce scoruri au fost.

Si eu unul ma gandeam sa fie in tip real updatarea tabelei, dar la fel
de bine poate sa se updateze si la refresh.

Iulian

În data de 25 septembrie 2012, 09:11, Mihnea Dobrescu-Balaur <
mihneadb at gmail.com> a scris: