[wouso-dev] Grand Challenge

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Mon Sep 24 23:08:39 EEST 2012

M-am tot uitat zilele astea pe codul scris la grandchallenge si
am ajuns la urmatatoarea conculzie: ca mai e ceva de lucru
dar nu foarte mult.

Pana in momementul de fata, se iau din top primii 16 jucatori, iar
acestia sunt pusi sa joace meciuri intr-un mod corect. Sistemul
de dubla eliminare merge.[1]
In momentul actual, meciurile de GrandChallenge sunt jocuri
de Challenge, unde se pierd si se castiga puncte, iar castigatorul
si pierzatorul parcurg intr-un mod corect sirul de meciuri pe care
trebuie sa le urmeze. La acest punct a ramas sa hotaram daca
meciurile vor fi Challenge-uri fara puncte sau daca modificam
modul de joc.

Start-ul se da din cpanel. La start se stabilesc jucatorii si se seteaza
primele Challenge-uri. Apoi cu next parcurgi rundele/etapele
GrandChallenge-ului. Aici exista o mica problema si trebuie modificat
sa nu treaca la urmatoarea etapa daca nu s-au jucat toate meciurile.

Ce ar mai trebuie facut, este crearea unei pagini unde jucatorii sa
urmareasca desfasurarea jocului.

Iulian

[1]: http://en.wikipedia.org/wiki/Double-elimination_tournament

În data de 19 septembrie 2012, 18:10, Alex Eftimie <alex at rosedu.org> a