[wouso-dev] Pagina de arhiva

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Thu Sep 20 16:10:13 EEST 2012

Salut,

Zilele trecute am realizat o pagina unde poti citi atat arhiva globala,
cat si arhiva privata[1]. In primul rand as dori un mic feedback legat
de aranjarea in pagina si de usurinta cu care acestea pot fi folosite.

Am primit un feedback de la Alex, in care a spus ca ar fi ok sa existe
o desriere, by default in box-ul unde vor fi scrire arhivele. Eu unul nu
prea am inspiratie in a compune descrieri, si cred ca ar fi dragut ca
aceasta sa se lege si de povestea jocului de anul acesta.

A mai spus ca ar fi ok sa existe un mic help pentru folosirea butoanelor.
Acest lucru as dori sa il rezolv cu title pe obiecte.

As dori si alte pareri si opinii.

Iulian

[1]: http://wouso-next.rosedu.org/chat/archive/