[wouso-dev] Achievements task

Raul Tabacu raul.tabacu at gmail.com
Mon Sep 17 16:27:04 EEST 2012

2012/9/17 Mihai Tiriplica <tiriplica.mihai at gmail.com>

> O să încep să schițez codul, ar fi interesante propuneri concrete
>>

> Salut!
> Am cateva propuneri de achievements:
> 1. Win 10 Challenges in a row
> 2. Defeat a more experienced player in a Challenge(level difference > 2 or
> in top 10?)
> 3. Win a Chellenge in less than 1 min
> 4. Play 30 Challenges.
>
> Mihai Tiriplica

Suna bine.
Sunt de parere ca achievements ar trebui sa fie in numar destul de mare ca
sa trezeasca intereseul(undeva in jur de 20 :-??)Sunt dispus sa ajut la
implementarea lor si doresc sa adaug cateva sugestii de achievement:
 -Night owl(log in between 2 -4 Am)
 -Early bird(log in between 6-8Am)
 -Popularity( get message from 5 diferent persons in 30 min)
 -God mode(win all challenges and answer to all qotd 5 days in a row)
 -bad start(answer incorrect to the first qotd)
Astept pareri despre asta,precum si alte sugestii

Pentru a nu lucra doua persoane pe acelasis subiect propun ca pt fiecare
achievement ce se implementeaza sa isi faca fiecare issue pe git si sa isi
dea asign.Plus cred ca ar fi o idee buna sa le trecem in Dev Plan[1] pentru
a tine o evidenta la ce s-a facut pana acum

[1]-
https://docs.google.com/document/d/1IR864lT6opTQ29pxApnZI0AGYdwdZz07TzOgod2sLDU/edit#heading=h.nndt5l5cjc0v