[wouso-dev] Achievement for 10 correct Qotd in a row

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Mon Sep 17 05:21:06 EEST 2012

2012/9/16 Mihai Tiriplica <tiriplica.mihai at gmail.com>:
> Salut!
> M-am uitat prin cod si prin discutiile despre achievements si nu sunt sigur
> daca am inteles ideea cu semnalele. Handler-ul va fi impementat in
> core.magic.models.Artifacts sau va fi implementat in
> games.qotd.models.QotdGame? Se va implementa un handler separat pentru
> fiecare achivevement sau va fi unul "global"?

Salut Mihai, scuză răspunsul tardiv, acum am ajuns la calculator.

Problema ridicată de tine este una validă - dacă handlerul de acordare
achievement să fie sau nu tot în cadrul jocului.

Propunerea mea este să nu - modul în care wouso se modifică de la an
la an pe partea de conținut (și implicit achievements) ma înclină să
cred că le-am putea păstra separat, așa cum au fost acum schematizate
în wouso.interface.activity.achievements.

Semnalul trebuie să fie emis în games.qotd.models.QotdGame. Logica
(handlerul) care acordă ori ba poate fi într-un handler global - cel
din interface.activity.achievements, sau oriunde altundeva. Poți lega
foarte ușor un listener de semnal[1]. Eu zic să ca atenția pentru
achievements de anul acesta să o canalizăm pe acest modul din
interface.

Raul a comis deja ceva cod legat de 5 qotd răspunse consecutiv[2],
trebuie aranjat într-un pull request.

Alex

[1] https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/interface/activity/achievements.py#L55
[2] https://github.com/Keops92/wouso/commit/54c30fe93da61e38cf3818d6a4a7c6f52dea9419