[wouso-dev] Despre Issue #36

Agiali Taygun taygun_agiali at yahoo.com
Sun Sep 16 18:31:34 EEST 2012

Am lucrat zilele astea la acest issue. Am reușit să creez Spell crud (mai puțin partea cu delete un spell, dar îmi dau seama în seara asta cum să fac) mi-am dat seama cum să folosesc clasa SpellHistory și în seara asta implementez tabelul. Acum pentru primele 2 task-uri din acest issue am vrut să folosesc atributul "available", dar am impresia că nu funcționează. Eu am lucrat acum pe repo-ul de pe rosedu/wouso. Cum trebuie să procedez ca să urc codul meu dupa git add si git commit ?