[wouso-dev] Achievements task

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Sep 12 19:45:31 EEST 2012

2012/9/12 Alex Tomescu <alex.dan.tomescu at gmail.com>:
> Salut !
>
> M-am tot uitat prin codul existent in ceea ce priveste Artifacts.
> Inteleg ca pot pleca de la ce este implementat acolo, asa ca am niste
> intrebari:
> 1. A functionat sistemul de Artifacts in editiile trecute, sau este
> doar inceput si neterminat ? Din cod nu imi prea dau seama. Sunt
> cateva clase gen Artifact, ArtifactGroup in core.magic.models, si cate
> o functie prin god si user.

Nu a fost folosit, dar funcționalitatea există.

> 2. Din cate imi dau seama Arifacts depind de race. Asa sa fie si achievements ?

Da, incidential.

> 3. Modifiers sunt clase abstracte ? Am vazut ca Spells si Artifacts
> extind Modifiers.

Da. Nu au corespondent în baza de date.

> Bazandu-ma pe ce am vazut in codul de la Artifacts, as zice ca ar
> trebui sa creez manual obiectele Artifact (4 obiecte at the moment
> https://docs.google.com/document/d/1IR864lT6opTQ29pxApnZI0AGYdwdZz07TzOgod2sLDU/edit?pli=1#
> ), iar fiecare achievement sa fie implementat (in functie de
> criteriile de acordare) in user sau alte parti.

Ok, în urma discuțiilor pe chat + IRC, am decis să:
- folosim artifacts pentru achievements
- creezi obiecte Artifact pentru testarea locală; în producție vor fi
definite de cei care fac tema, la fel ca și vrăjile
- implementăm achievements cu semnale; de exemplu: qotd anunță că un
player a răspuns, iar handlerul decide dacă îi acordă sau nu
achievemnt.

O să încep să schițez codul, ar fi interesante propuneri concrete
pentru achievements.