[wouso-dev] Arhiva chat-global

Vlad Voicu vladvoic at gmail.com
Mon Sep 10 14:21:15 EEST 2012

On Sep 10, 2012 11:57 AM, "Iulian Stana" <julian.stana at gmail.com> wrote:

> Cat despre ce a spus un anumit jucator pe chat-ul global, se poate
> dar nu vad la ce mi-ar folosi, atata timp cat pot lua arhiva dintr-o
> anumita ora.

Fair enough, era doar idee. Problema e că nu ştii neapărat la ce ora a
vorbit cineva. Ti-ar putea folosi sa vezi spre exemplu de ce adversarii tăi
obţin mai multe provocări decât tine. Spuneam sa returnezi si context in
jurul  conversatiei unui utilizator, nu doar ce a zis. In fine, este
posibil sa nu fie aşa util precum credeam initial, dar cum am spus, e doar
o idee.

Vlad.