[wouso-dev] Para los mexicanos del futuro

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Sun Sep 9 04:46:33 EEST 2012

2012/9/5 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>:
> Doodle pentru următoarea întâlnire [1].
>
> Sper ca până atunci fiecare dintre voi să fi făcut ceva progres în
> task-ul pe care l-a ales din document.
>
> [1] http://doodle.com/apib8evef669dv5i

Salut,

Cu părere de rău că nu am putut participa la întâlnire, astăzi am
reușit să arunc un ochi pe cod și să fac și niște commit-uri. În
principiu am acceptat pull requests de la voi și am început ceva
refactoring pentru a putea implementa vrăjile de anul acesta.

Le-am colorat în document[2]. Mă aștept să mai fie probleme - cod
scris de mexicani - le putem rezolva comunicând și testând.

Până la următoarea întălnire, ne auzim pe chat.

Alex

[2] https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ao01Fbm0wOCAdHhXS203ZWxjd3paZjVKd0NvX1NWRGc#gid=1