[wouso-dev] -security

Raul Tabacu raul.tabacu at gmail.com
Sat Sep 8 17:54:44 EEST 2012

Salutare!
Am o serie de propuneri in ceea ce priveste securitatea wouso si astept
parerile voastre:
1.Salvarea cu ajutorul cookies sau sesiunilor a utilizatorilor ce se
logheaza pe acelasi calculator.Daca doi useri ce s-au logat pe acelasi
calculator in ultimele 24/48 ore se provoaca reciproc este un semn de
multicount.Chiar si daca se logheaza de la facultate cred ca este foarte
putin probabil ca doi jucatori sa se logheze pe acelasi calculator in 24
ore si sa se provoace reciproc.
2.Monitorizarea timpului in care se da submit la provocari.Daca jucatorul
care pierde provocarea o pierde intr-un timp foarte scurt acesta este un
semn de multicount.
3.Daca un jucator pierde foarte multe provocari consecutiv(eventual in fata
aceluasi jucator) este de asemenea un semn de multicount.

Sunt constient ca aceste propuneri sunt destul de usor de pacalit dar
reprezinta un pas pentru intarirea securitatii.Astept ideile si sugestiile
voastre.

Tabacu Raul