[wouso-dev] Chat spells

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Thu Sep 6 11:15:31 EEST 2012

On Thu, Sep 06, 2012 at 09:54:20AM +0200, Mihai Maruseac wrote:

> Eu aș păstra 3-ul, e și pe reddit ceva similar just for gags.

Sunt de acord cu MM: vraja "3" e nice, mai ales că rămâne inteligibil ce
scrii – circula textul ăla "stricat" care zicea că dacă sunt toate
literele și prima si ultima sunt neschimbate, creierul "se grăbește" și
citește bine.

Pe Reddit e un "feature" similar, în care nu poți să folosești o literă
în mesaje timp de X zile.  Combinat cu "nu se stackează mai mult de 3
ori", eu zic că e interesant de adăugat.

Vlad