[wouso-dev] Chat spells

Flavius Anton fvanton at yahoo.com
Thu Sep 6 10:52:50 EEST 2012

On 09/06/2012 08:39 AM, Razvan Deaconescu wrote:

> De ce ar fi utile niște spell-uri pentru chat? La o adică vor comunica
> prin e-mail sau altele. Cred că astfel de spell-uri vor avea impact
> negativ asupra jocului. Îi încurcă, fără a stimula competitivitatea sau altceva.

Păi nu, nu, că chatul este un fel de canal #irc, un chat-room mai exact,
din câte am înțeles eu, iar un jucător nu știe adresele de mail ale
tuturor celorlalți, mai ales ale celor _online_ - care apar în acea
listă a chatului. În felul acesta e foarte ușor să „faci rost” de
cineva cu care să joci o provocare, cu condiția să nu îți fi pierdut
DEX-ul :)).

--
Flavius Anton