[wouso-dev] Para los mexicanos del futuro

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Wed Sep 5 21:12:02 EEST 2012

Am spus pe IRC despre acel mic script pentru useri. L-am atasat.
Trebuie pus in folderul de wouso.

Pentru al rula:
./manage.py shell
from players import *
players()

Si veti avea 10 jucatori pe care ii cheama jika0, jika1 ...
toti cu parola jika

Puteti edita fisierul pentru alte nume si alte parole.
Toti utilizatori vor apartine grupului other, pentru ai face can_play
intrati in admin la races si bifati can play pentru others.

O seara buna.
Iulian

În data de 4 septembrie 2012, 20:48, Silviu Popescu <
silviupopescu1990 at gmail.com> a scris: