[wouso-dev] [Wouso-Dev] Please review

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Fri Oct 26 16:44:13 EEST 2012

On Oct 26, 2012 4:31 PM, "Dan Serban" <dserban01 at gmail.com> wrote:

> Nu cred ca a avut loc aici pe lista o discutie despre posibile
> modificari in arhitectura server-side a WoUSO, asa ca hai sa intreb:
> va exista o separare intre partea de server care este blocking-IO,
> care serveste request-uri traditionale (WoUSO as we know it) si partea
> de server care este evented-IO pe baza de gevent(?) sau twisted(?)
> care serveste doar websocket-type requests aka chat?
>
> Daca da, it makes sense to circumvent going through nginx altogether.

Salut,

Nu a existat discuția, exista acum!

Setupul de pe wouso.cs.pub.ro implica rularea django in mod fastcgi și
expunerea acestuia prin nginx.

Recent, iulian a propus modulul de chat folosind socket.io (node.js) și
django_socketio care are în spate gevents.

Ce caut eu e o soluție de a rula django cu socket.io in infrastructura
curentă.