[wouso-dev] [wouso-content] 2 lucruri

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Fri Oct 26 00:37:19 EEST 2012

Am găsit un bug în modulul de securitate datorat următorului comportament:

Jucătorul X pierde un challenge, se trimite chall-won. Server-ul este
încărcat, semnalul se procesează mai târziu.
Între timp jucătorul X accepta un alt challenge. Se creează în baza de date
un nou entry cu alt challenge + Participants.
Entry-ul nou creat are campurile de la participant goale.

Se proceseaza într-un final semnalul (am observat un delay de 5 minute). Se
ia din baza de date challenge-ul cel mai recent. (Cel cu participant gol).
Python compara None (Participant.seconds_took) < 15. Comparația întoarce
True, jucătorul este vinovat.

Halal race condition. Am presupus _greșit_ că semnalul se procesează
înainte ca user-ul să facă altceva. Îl voi repara mâine de dimineață.

Din ce am analizat în loguri, nu pare a fi vinovat de nimic.
Vicențiu