[wouso-dev] Bug la promovarea la level2

Flavius Anton fvanton at yahoo.com
Wed Oct 24 18:05:58 EEST 2012

Nu știu sigur dacă așa trebuie, dar presimțirea mea este că nu.
Să zicem că Player A ajunge la level 2, primește 20 gold și apoi
lansează o provocare, deci i se scad 30 de puncte, de unde rezultă că va
fi retrogradat la level 1. Acum...dacă el dă cancel provocării, va
primi punctele înapoi și va ajunge level 2 again, dar n-ar trebui să
primească încă 20 gold (ceea ce cred eu că se întâmplă în momentul de
față). Adică e o persoană[1] care are deja 40 gold, ceea ce n-ar fi
trebuit să se întâmple.

[1] https://wouso.cs.pub.ro/2012/player/263/

P.S. Îmi cer scuze dacă veți primi acest mail de două ori, dar prima
dată am greșit și l-am trimis de pe alt mail care nu este înscris pe
listă. Îl mai trimit o dată de aici, pentru că mi se pare destul de
important (vor ajunge mulți la level 2 curând).

--
Flavius Anton